Adverteren

Up in the Sky biedt verschillende mogelijkheden voor adverteerders.

  • Bannering. Er zijn verschillende bannerposities op de website waar wij verschillende (CPM) tarieven voor hebben.
  • Advertorials. Te denken valt aan advertorials zoals een bericht over een (vakantie-)bestemming, vluchtreview, fotoserie of achtergrondinformatie.
  • Adverteren bij een specifiek artikel. We staan voor veel open en denken graag met u mee. Ons team van redacteuren en fotografen kan u indien gewenst werk uit handen nemen.
  • Samenwerking. We staan open voor een samenwerking waar beide partijen baat bij kunnen hebben.
  • In overleg zijn er ook andere adverteermogelijkheden.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Sales.

Adverteerders als Koninklijke Luchtmacht, AirAsia, Turkish Airlines en KLM gingen u voor.

Over Up in the Sky

Frequent flyers, luchtvaartprofessionals en liefhebbers vinden al het voor hen relevante nieuws op Up in the Sky. Snel, volledig en betrouwbaar. Behalve need to know, brengt Up ook nice to know, middels analyses, achtergrondverhalen, columns, opmerkelijke gebeurtenissen, boekrecensies en de mooiste foto’s en video’s.

Een solide basis van zo’n 150.000 frequente reizigers, (toekomstige) luchtvaartprofessionals en liefhebbers weet Up inmiddels op regelmatige basis te vinden. Een team van tien vaste redacteuren en columnisten gaat iedere dag weer vol enthousiasme op zoek naar het interessantste nieuws, schrijft analyses en fantastische columns voor hun lezers. Onze fotografen schieten de mooiste plaatjes.

De website onderscheidt zich in de wereld van vakmedia door de strakke en toegankelijke lay-out. Bovendien heeft Up als enige in de branche, een app! Up in the Sky – het betere luchtvaartnieuws.

UpintheSky_MultiDevices_3.0