
Op dinsdag 7 oktober viert KLM haar 95ste verjaardag. Om dit te vieren, lanceert KLM op deze dag het speciale KLM 95 jaar beeldmerk op een MD-11 vliegtuig, wordt de eerste steen gelegd voor de nieuwe KLM Lounge op Schiphol en wordt het 95ste KLM huisje bekendgemaakt.
Onthulling KLM’s 95 jaar beeldmerk
Op KLM’s verjaardag op 7 oktober onthult Camiel, KLM’s 95 jaar beeldmerk op een MD-11 vliegtuig. Vanaf deze dag krijgt één vliegtuig van elke type van de intercontinentale vloot (Boeing 777-300/200, 747-400, 747 Combi, A330-200/300) een jaar lang het KLM 95 jaar logo op de romp.
Oldest airline of the world: KLM Royal Dutch Airline. 95 years today! pic.twitter.com/ySDfRsyooO
— Planesonearth (@Planesonearth) October 7, 2014
Eerste steenlegging van KLM’s nieuwe lounge op Schiphol
Tevens op 7 oktober, zal een speciale gast in het bijzijn van Eeurlings en Jos Nijhuis, CEO Schiphol Groep, de eerste steen leggen voor de nieuwe KLM World Business Class Lounge op Schiphol voor intercontinentale passagiers.
Met het bouwen van deze nieuwe lounge komt KLM tegemoet aan de wensen van haar gasten: comfort, rust, ontspanning en entertainment. Deze elementen worden vertaald in verschillende ruimtes met een eigen unieke sfeer en inrichting, passend bij het concept de ‘journey of inspiration’. Dutch Design staat centraal in zowel inrichting als ontwerp. Het nieuwe ontwerp komt tot stand in samenwerking met het Amsterdamse architectenbureau Concrete, onder andere bekend van het W Hotel in Londen, Citizen M Hotels, en de Supper Clubs. In 2016 wordt de nieuwe lounge geopend.
Bekendmaking van het 95ste KLM-huisje
Traditiegetrouw presenteert KLM elk jaar op haar verjaardag een nieuw Delftsblauw KLM-huisje. De huisjes zijn een exclusief geschenk aan passagiers in onze World Business Class en zijn voor velen een geliefd collector’s item. Het 95ste huisje wordt tijdens een feestelijke uitreiking op 7 oktober op verrassende en spectaculaire wijze in Amsterdam onthuld.
Afgelopen weekend was er al een experience met spectaculaire lichtshow op een MD-11. Daar werd ook de nieuwe brandmovie aan het werknemers en gasten getoond. Vandaag was heel Nederland aan de beurt. In het reclameblok rond het 8 uur journaal is de lange reclame gelanceerd.
Tevens gaan drie verre bestemmingen in de aanbieding onder het motto: wie jarig is trakteert. Voor 395 vlieg je naar New York, Curacao of Jakarta.
Eerst de nieuwe brandmovie. Van 6 tot en met 11 oktober is de nieuwe KLM brandcommercial op TV te zien.
4D-show tijdens de KLM Experience:


Verschillend