fbpx
AirlinesOnderwerpenVliegvelden

KLM is #Happytohelp

KLM_Happytohelp
KLM’s customer service team helpt de komende week niet alleen reizigers die met KLM vliegen, maar zoveel mogelijk reizigers waar dan ook ter wereld. Met deze speciale campagne wil KLM reizigers kennis laten maken met de unieke klantenservice van KLM.

Vanuit een speciaal glazen paviljoen op Schiphol Plaza wordt 5 dagen lang via #HappytoHelp customer service geboden om reizigers te helpen zowel via social media als op verschillende vliegvelden wereldwijd. Net als de KLM customer service is de service in het paviljoen ook 24 uur per dag. De campagne loopt van maandag 13 oktober tot en met vrijdag 17 oktober.

Met deze campagne wil KLM graag laten zien dat het verlenen van service van een hoog niveau van groot belang is. En dat doet KLM op een open, betrokken, persoonlijke wijze met als doel een vraag of probleem vakkundig op te lossen.

KLM is ook #Happytohelp reizigers die niet met KLM vliegen.

Bestel het 192-pagina dikke Schiphol.jpg fotoboek!

Ondersteun Up in the Sky in haar missie om meer unieke content te maken en bestel het Schiphol.jpg fotoboek voor €25,- inclusief verzending, ⭐⭐⭐⭐⭐ op Bol.com (4.7 uit 5).

Bestel hier! Voor 15:00 besteld = de volgende dag bezorgd.

Redactie

Frequent flyer, luchtvaartprofessional en liefhebber; alles wat je weten wil, je vindt het op Up in the Sky - het luchtvaartnieuws & meer

Gerelateerde artikelen

Back to top button