
Het hoofd van de marketing van Ryanair zegt dat de verkoop van pakketreizen een logische stap zou zijn voor de maatschappij.
Vakantiemerk
De marketingman van Ryanair, Kenny Jacobs, hint dat er een vakantiemerk komt van Ryanair. Onder zit merk zouden pakketreizen aangeboden kunnen worden. Volgens Jacobs is dit een logische stap om een groter deel van de vakantiemarkt te veroveren. Ryanair biedt nu al de mogelijkheid auto’s te huren of hotelkamers te boeken, maar dit zou beter aangepakt kunnen worden. Omdat de naam Ryanair altijd geassocieerd zal worden met goedkoop vliegen denkt Jacobs dat het verstandig is pakketreizen onder een andere naam aan te bieden.
Vernieuwing
Ryanair is in hoog tempo zichzelf opnieuw aan het uitvinden. Het is een aantal maanden bezig met een charme-offensief, regeltjes worden iets versoepeld. Ook probeert Ryanair de zakenreiziger meer binnen te halen, onder andere door op grotere vliegvelden te gaan vliegen. Nu lijkt de vakantiemarkt aan de beurt.


Uddel
MBO