“Transavia kan op deze manier klanten 1 op 1 helpen. Het doel bij Twitter en Facebook is om binnen een uur te reageren. In de praktijk ligt het gemiddeld op 35 minuten. Vanwege de laagdrempeligheid van WhatsApp zal de verwachting hier nog wel hoger liggen. Voor WhatsApp zijn er nog niet zoveel managementtools als voor andere digitale kanalen. We beginnen een nu mee omdat we de beste in digitale dienstverlening willen zijn. De processen professionaliseren met onze ervaringen mee.” zegt Roy Scheerder, commercieel directeur van transavia.
WhatsApp groeide in korte tijd tot een populair communicatiemiddel en heeft in Nederland meer dan 9 miljoen gebruikers. “We willen het iedereen zo makkelijk mogelijk maken om met Transavia in contact te komen.” voegt Scheerder eraan toe. Transavia is te bereiken op het nummer: +31613022900
Door: Bas Witte
De Queen of the Skies is terug!
Dertig jaar lang vloog de PH-BFG in het KLM-blauw de wereld over. In 2019 ging ze met pensioen, maar nu is ze terug..
Een uniek stukje luchtvaartgeschiedenis. Bestel nu in de webshop van Up in the Sky - gratis verzonden!