Deze week in de Weekend Longread: Luchtvaart en Social Media.
Redacteur en Communicatieadviseur Arno Visser behandelt hoe de luchtvaart gebruik maakt van social media. Sociale media, iedereen ‘doet het’, niemand weet wat ‘de regels’ zijn. Oftewel: sociale media is een verhaal van vallen en opstaan. Een verhaal waar de luchtvaart relatief laat op de kar is gesprongen, maar sindsdien wel een vliegende start heeft gemaakt.
[su_row][su_column size=”1/2″]
Achtergrond
Luchtvaart & Sociale Media
Vandaag de dag, als we het over sociale media hebben, dan komt bij de meeste mensen als eerste Facebook en Twitter op. We gaan een jaar of tien terug in de tijd: 2005. Op zich nog niet zo lang geleden, maar in sociale media termen een eeuwigheid… lees meer[/su_column]
[su_column size=”1/2″]Actueel
KLM nu ook op Koreaanse Hyves
Vanaf donderdag heeft KLM haar social media-portfolio uitgebreid met het Koreaanse ‘one-to-few’-platform Kakao Talk. De uitbreiding ondersteunt de visie… lees meer
[/su_column]
[/su_row]
Alle longread staan hier.