Het gaat goed met Up in the Sky. Ons team is op volle sterkte en de bezoekersaantallen blijven toenemen. Up in the Sky groeit maandelijks met 20%! Daar zijn we uiteraard trots op. En daar hoort wat ons betreft een nieuw design bij. Als u dit leest, dan heeft u het eerste bericht te pakken in ons nieuwe jasje!
Grootste veranderingen
Achter de schermen is het een en ander aan gepakt, maar de grootste veranderingen zitten in het design. Op de homepage is er meer ruimte voor onze rubrieken opmerkelijk en spotters. Ook onze columnisten, de longreads, de boekenrubriek en de Time-Lapse Friday zijn gemakkelijker te vinden en hebben ieder een eigen plek op de homepage gekregen. Maar de kern is en blijft het dagelijkse luchtvaartnieuws.
Feedback
Wij zijn er zelf heel blij mee, maar het gaat natuurlijk om onze lezers: u dus. Vandaar dat we zeer open staan voor feedback. Opbouwend of positief, laat het ons weten.
Overigens zullen we de komende week nog kleinere elementen verbeteren.
Lay-out
De nieuwe lay-out is een soort combinatie geworden van de allereerste lay-out en de lay-out die tot vandaag actief was.