AirlinesInnovatieNieuwsOnderwerp

United geeft medewerkers 6000 iPhones

Een grote groep servicemedewerkers van United krijgt volgend jaar een nieuwe iPhone 6 plus. Daar zit een applicatie bij die hun werk makeklijker moet maken. Dit meldt de website Mashable.com.

Op de zesduizend telefoons zit een besturingssysteem met een speciale United-app. Via de app kunnen de medwerkers passagiers helpen met hun boardingpassen, bagagelabels en met het omboeken van vluchten.

United is erg apple-minded; cabinepersoneel heeft 23 duizend iPhones in gebruik. De cockpitcrew heeft ongeveer dertienduizend iPads tot hun beschikking. Op luchthaven Newark installeerde de airline vorig jaar zesduizend iPads waarop passagiers eten en drinken kunnen bestellen en de status van hun vlucht kunnen bekijken.

“Onze medewerkers hadden betere middelen nodig om passagiers te helpen, vooral bij zwaar weer en als er veel reizigers zijn”, zegt Jon Roitman, verantwoordelijk voor de airport operations bij United in een verklaring. Volgens de maatschappij moeten de medewerkers uiteindelijk alles kunnen wat een check-in kiosk ook kan. Wanneer dat is, is niet duidelijk.

Help Up de crisis door!

en word vriend

Ook Up in the Sky heeft het moeilijk door de economische impact van het Coronavirus. Ben je fan van Up? Dan kan je ons helpen. Met een kleine bijdrage van 5 euro zijn wij al enorm blij!

Geef je wat meer, dan krijg je er extra’s voor terug. Als je 24 euro doneert, dan schotelen wij je geen advertenties meer voor. Als je een nog grotere vriend wordt, dan sturen we je ook nog eens een code waarmee je gratis ons fotoboek Schiphol.jpg kan bestellen.

Wie wil er nou geen vriend van ons worden?

Tags

Redactie

Frequent flyer, luchtvaartprofessional en liefhebber; alles wat je weten wil, je vindt het op Up in the Sky - het luchtvaartnieuws & meer

Gerelateerde artikelen

Back to top button
Close
Close