Sinds enkele dagen heeft Up in the Sky gekozen voor een nieuw communicatie-concept. Een eigen gezicht voor de actieve, en innovatieve luchtvaartnieuws website. De verwondering, fascinatie, nieuwsgierigheid, die zorgt dat ‘Up’ vollediger, sneller en dynamischer reageert op alles wat er gebeurt in de vliegwereld. Met de nadruk op de grote luchtvaart, maar met aandacht voor de militaire en de general aviation. Dat alles onderstreept met de niet mis te verstane slogan: Up in the Sky – het betere luchtvaartnieuws!
Er wordt begonnen met het basisbeeld van het jonge meisje, maar in latere fase zullen meer doelgroepen de revue passeren: professionals uit de luchtvaartwereld (piloten, medewerkers van airlines en reisorganisaties), studenten (HVA, TU, vliegopleiding) en natuurlijk ook de pensionado’s en ‘zomaar’ door de luchtvaart geïnteresseerden. Allemaal met een vleugje humor, via het kenmerkende, Look! Up-in-the-sky!-gebaar.
De Queen of the Skies is terug!
Dertig jaar lang vloog de PH-BFG in het KLM-blauw de wereld over. In 2019 ging ze met pensioen, maar nu is ze terug..
Een uniek stukje luchtvaartgeschiedenis. Bestel nu in de webshop van Up in the Sky - gratis verzonden!