InnovatieKLMNieuwsNL nieuws

KLM- klant wordt nog meer koning met vernieuwde app

In Amstelveen kondigde KLM maandag 22 februari haar vernieuwde app aan. Om de klant nog beter te bedienen, steekt de luchtvaartmaatschappij de app in een nieuw jasje. Geschikt voor alle devices met besturingssysteem Android en IOS.

“De bestaande app krijgt een nieuwe look en feel”, vertelt Marloes van Laake, directeur Marketing KLM Nederland, trots. De app is gepersonaliseerd. Klanten kunnen online een vlucht boeken en ook inchecken. Belangrijke vluchtgegevens worden via de app door de luchtvaartmaatschappij gecommuniceerd.

Een extra toevoeging is de ingebouwde reisgids die de passagier informeert over de plaats van bestemming zoals bezienswaardigheden. Om het comfort compleet te maken, is de nieuwe app uitgerust met Airbnb en Uber. Klanten reserveren op hun eindbestemming gemakkelijk een hotel en taxi.

De app in het nieuwe jasje is gratis te downloaden via de Apple App Store en Google Play Store.

Word vriend van Up in the Sky!

Ook Up in the Sky heeft het moeilijk door de economische impact van het Coronavirus. Ben je fan van Up? Dan kan je ons helpen. Met een kleine bijdrage van 5 euro zijn wij al enorm blij!

Geef je wat meer, dan krijg je er extra’s voor terug. Als je 24 euro doneert, dan schotelen wij je geen advertenties meer voor. Als je een nog grotere vriend wordt, dan sturen we je ook nog eens een code waarmee je gratis ons fotoboek Schiphol.jpg kan bestellen.

Tags

Saskia Roelofs-van Velsen

Redacteur. Saskia studeerde communicatie en is gefascineerd door de luchtvaart. Leest eerder luchtvaartbladen dan vrouwenglossy’s. Met haar longreadartikelen neemt Saskia de lezer mee de diepte in, bij diverse (luchtvaart) onderwerpen.
Back to top button
Close
Close