KLM heeft een brandpartnership gesloten met A’DAM Toren. De toren moet een nieuw icoon in Amsterdam en een attractie voor toeristen worden, laat KLM weten.
De A’DAM Toren is gebaseerd op de voormalige Shell Toren in Amsterdam-Noord. De toren wordt opnieuw ontwikkeld tot een publieksattractie.
In het partnership zorgt KLM er onder andere voor dat de bezoekers vanaf het observatiedek met verrekijkers kunnen genieten van het uitzicht over Amsterdam. In de toren komen negen horeca-outlets, een ronddraaiend restaurant, diverse bars en een hotel. Het complex gaat in mei open voor bezoekers. De toren telt 22 verdiepingen en is ongeveer honderd meter hoog.
Volgens KLM versterken beide partners elkaar omdat de maatschappij wereldwijd reizigers naar Amsterdam vervoert.
De Queen of the Skies is terug!
Dertig jaar lang vloog de PH-BFG in het KLM-blauw de wereld over. In 2019 ging ze met pensioen, maar nu is ze terug..
Een uniek stukje luchtvaartgeschiedenis. Bestel nu in de webshop van Up in the Sky - gratis verzonden!