KLM opent half oktober een pop-up store in San Francisco. In de winkel maken bezoekers kans om een reis naar Amsterdam te winnen.
De store is bedoeld om meer naamsbekendheid aan de maatschappij te geven. Om het merk KLM in de Verenigde Staten te promoten, lanceerde de maatschappij in september ook een commercial met komiek Ken Marino.
“De KLM pop-up store belichaamt de behulpzame, vriendelijke en innovatieve waarden van de maatschappij”, aldus Eric Caron, Vice President en General Manager, Air France-KLM in de VS. “De westkust is een snelgroeiende markt voor KLM. We kijken er naar uit om te laten zien hoe de digitale innovatie onze passagiers de beste service en reiservaring biedt.”
Bezoekers van de store kunnen tickets voor een reis naar Amsterdam winnen en kunnen met een virtual reality bril op kennismaken met de Dreamliner. In de lounge kunnen bezoekers koffie drinken en stroopwafels eten.
Eerder waren er al pop-up stores in Antwerpen en in New York. De store in San Fransisco is open van 14 tot 22 oktober. De maatschappij vliegt dagelijks van Amsterdam naar de stad aan de westkust.
Onderstaande foto’s van de pop-up store in Antwerpen geven een beeld van hoe de store eruitziet.