British Airways investeert de komende jaren miljoenen ponden om het reizigers nog beter naar de zin te maken. De maatschappij opent nieuwe lounges en knapt de bestaande lounges op. Ook aan boord wordt veel geïnvesteerd.
In de business class ‘Club World’ verbetert BA de catering en krijgen reizigers grotere kussens, nieuw linnen en een zachter dekbed. Vanaf september kunnen passagiers in Club World via displays op de trolleys een keuze maken uit vers bereide voorgerechten en toetjes.
New York
Het concept wordt als eerste geïntroduceerd op de vluchten tussen Londen Heathrow en New York JFK. In 2018 komt de service ook beschikbaar op andere long-haul vluchten.
Ontbijt
“We investeren verder in de beste Wi-Fi in de lucht, in nieuwe lounges en de nieuwe First Wing op Heathrow voor onze First klanten”, stelt British Airways-CEO Alex Cruz. De maatschappij serveert in de business lounges tot 11.00 uur ontbijt.
Investeringen
In de lounges wordt de komende jaren veel geld gestoken. De lounge op New York JFK wordt voor ruim 65 miljoen pond verbouwd en ook in Boston is veel geïnvesteerd. Binnen Europa worden de lounges in Rome, Aberdeen en Genève vernieuwd of uitgebreid. Buiten Europa krijgen de verblijven in San Francisco, Johannesburg, Manchester en Chicago een opknapbeurt. In totaal trekt British Airways 110 miljoen pond uit voor de renovaties.