KLM lanceert vandaag een service om passagiers wegwijs te maken op luchthaven Schiphol. De Schiphol Airport Map is onder andere beschikbaar via de KLM app. Het moet vooral voor overstappende passagiers een “efficiënt” hulpmiddel zijn om de weg te vinden.
Plattegrond
De service bestaat uit een plattegrond waarin de gates zijn aangegeven. Ook zijn incheckbalies, lounges, kiosken, transferbalies, toiletten, winkels, werkplekken en stilteruimtes erop te zien. De passagiers zien zichzelf als een stip op de plattegrond om te kunnen navigeren.
Digitaal
Pieter Groeneveld, SVP Digital: “Met de Schiphol Airport Map biedt KLM de passagier een helpende hand tijdens het reizen. Deze service in de KLM-app en via social media is een perfecte uitbreiding van onze digitale strategie. KLM wil zijn waar haar klanten zijn. De service is nu alleen gericht op passagiers die via luchthaven Schiphol reizen, maar andere luchthavens zullen snel worden toegevoegd.”
De nieuwe Bose A30-pilotenheadset: beter dan ooit?
Bestel nu in de webshop van Bose Aviation!

