Naast het nieuwsNieuwsOnderwerpUpinthesky

It’s game time!

Na een eerste zeer succesvolle editie vorig jaar, organiseren Up in the Sky en de Hogeschool van Amsterdam deze week weer de Aviation Game Week. Alle partijen die er in de Nederlandse luchtsector toe doen, geven acte de présence om er wederom een onvergetelijke week van te maken.

Openhartig
Huib Gorter (voormalig Europees topman Malaysian Airlines), Pieter Groeneveld (als vp netwerkplanning KLM) Steven van der Heijden (ceo Corendon) en Jos Nijhuis (ceo Schiphol) gaven de circa tweehonderd studenten vorig jaar aan de hand van een keynote speech een openhartig kijkje in de keuken van hun bedrijf, ervaringen en functie.

Wakkergeschud
Wie de sprekers van dit jaar zijn, houden we nog even voor ons. Maar deze doen zeker niet onder voor die van de vorige editie. Het doel van de Aviation Game Week is tweeledig. De vierdejaars studenten Aviation Studies worden na de vakantie wakkergeschud bij aanvang van het laatste jaar en de sprekers geven ze wat mee waar ze iets aan hebben voor hun werkzame leven in de industrie.

Uitdagingen
Zij gaan in een omgeving die de werkelijkheid zo goed mogelijk benadert, aan slag met de uitdagingen die de luchtvaartsector kenmerken. Operationeel, maar ook met andere factoren die daarbij komen kijken, zoals concurrentie, duurzaamheid en het maatschappelijk speelveld. Behalve de keynote sprekers, dragen ook tal van andere mensen die werkzaam zijn in de sector een steentje bij; in de vorm van workshops of door de studenten te begeleiden tijdens de Game.

Effect
Vanzelfsprekend is het team van Up in the Sky alle dagen present en wordt voor de gelegenheid een virtuele versie van de nieuwssite opgetuigd. Net als in de echte wereld, zal de studenten het hemd van het lijf gevraagd worden door de journalisten van Up, die daar op de fictieve site over publiceren. Zo gaan de studenten de theorie voorbij en zien zij het directe effect van hun woorden en daden terug.

Help Up de crisis door!

en word vriend

Ook Up in the Sky heeft het moeilijk door de economische impact van het Coronavirus. Ben je fan van Up? Dan kan je ons helpen. Met een kleine bijdrage van 5 euro zijn wij al enorm blij!

Geef je wat meer, dan krijg je er extra’s voor terug. Als je 24 euro doneert, dan schotelen wij je geen advertenties meer voor. Als je een nog grotere vriend wordt, dan sturen we je ook nog eens een code waarmee je gratis ons fotoboek Schiphol.jpg kan bestellen.

Wie wil er nou geen vriend van ons worden?

Tags

Redactie

Frequent flyer, luchtvaartprofessional en liefhebber; alles wat je weten wil, je vindt het op Up in the Sky - het luchtvaartnieuws & meer

Gerelateerde artikelen

Back to top button
Close
Close

Geen advertenties?

Wil je liever geen advertenties? Dat kan als je vriend van Up wordt: https://www.upinthesky.nl/vriend-shop/