AirlinesInnovatieNieuwsProfessional

Aer Lingus behoudt klavertje in nieuwe huisstijl

Aer Lingus heeft de huisstijl vernieuwd. De nieuwe stijl moet de airline als een modern en hedendaags Iers merk op de wereldkaart zetten, aldus de Ierse luchtvaartmaatschappij.

20 jaar
De nieuwe huisstijl komt 20 jaar nadat de laatste keer het merk vernieuwd werd. Het bekende klavertje drie, de ‘shamrock’, het symbool voor Ierland, is bewaard gebleven. Wel is het klavertje iets veranderd waarmee dynamiek en snelheid gesymboliseerd moet worden. De hartvormige blaadjes staan voor de warmte en gastvrijheid van het merk.

Livery
De livery van de Aer Lingus toestel is ook vernieuwd. Op het eerste toestel is te zien dat de dominante kleur wit is. Enkel de staart bevat een teal-kleur en het groene klavertje. De long haul-vloot wordt tot en met 2023 uitgebreid van 17 naar 30 vliegtuigen.

©Aer Lingus
©Aer Lingus
Tags

Redactie

Frequent flyer, luchtvaartprofessional en liefhebber; alles wat je weten wil, je vindt het op Up in the Sky - het luchtvaartnieuws & meer

Gerelateerde artikelen

Back to top button