Frequente reizigerKLMNL nieuwsOverig nieuws

Tweemaal prijs voor KLM’s inflight-magazine

Holland Herald, het inflight-magazine van KLM, is tweemaal in de prijzen gevallen tijdens de Content Marketing Awards. De prijzen werden uitgereikt in de categorieën Best Overall Editorial – Print en Hospitality/Travel Publication.

Overall Editoriral

De jury van de Content Marketing Awards in Cleveland prees Holland Herald voor de award Best Overall Editorial – Print als volgt: “Van begin tot eind blijft de inhoud van uw blad zo boeiend en het ontwerp zo oogstrelend, dat lezers ieder woord willen absorberen en stil willen staan bij iedere pagina. Laat uw content-marketing-collega’s maar zien hoe het moet. En laat weten hoe jullie het voor elkaar hebben gebokst!”

Hospitality

Over de award Hospitality/Travel Publication zei de jury het volgende: “Alle elementen van redactie en ontwerp worden gebundeld om de communicatie doelen in deze nichemarkt maximaal te dienen. Reizen en horeca bieden fantastische mogelijkheden voor schitterende fotografie en fascinerende verhalen. Jullie grijpen deze mogelijkheden aan met een blad waar je gezellig doorheen kan bladeren maar ook aandachtig in kan lezen, dat bovendien perfect toegespitst is op haar strategische doel en specifieke lezerspubliek.‘ Volgens KLM bereikt de Holland Herald maandelijks 2,9 miljoen passagiers.

Tags

Redactie

Frequent flyer, luchtvaartprofessional en liefhebber; alles wat je weten wil, je vindt het op Up in the Sky - het luchtvaartnieuws & meer

Gerelateerde artikelen

Back to top button