Sportmerk Asics maakt in een gelimiteerde oplage een speciale hardloopschoen voor KLM. Het sportmerk en de airline beginnen ook een samenwerking om vitaliteit bij KLM’ers te bevorderen.
‘Logische stap’
KLM omschrijft de samenwerking met Asics als een ‘logsiche stap’. De airline is sinds dit jaar titelsponsor van de Urban Trail Series. Daarnaast sponsort KLM ook de Dam-tot-Damloop en de marathon van Amsterdam.
” Bewegen maakt je fitter, energieker en gelukkiger. Zowel op het werk als daarbuiten. En alleen als je lekker in je vel zit, kun je het beste uit jezelf halen. Ik ben dan ook heel blij met de samenwerking met ASICS, die als doel heeft onze medewerkers en klanten zich fit te laten voelen, een goede ervaring te hebben én de wereld te laten ontdekken door hard te lopen”, stelt president-directeur en CEO Pieter Elbers van KLM.
Speciale schoen
Voor de honderdste verjaardag van KLM ontwikkelde Asics de speciale ASICS KLM100. De schoen is uitgevoerd in het bekende KLM blauw en is voorzien van oranje accenten. KLM’ers konden de schoen al eerder bestellen. In de webshop en in flagshipstores van Asics in Amsterdam en Rotterdam is de hardloopschoen in beperkte oplage beschikbaar.
SimFlying gaat crowdfunden! Doe je mee?
Investeer in de nieuwe B737NG-simulator van SimFlying!
Je kan SimFlying helpen door mee te investeren via de gelanceerde crowdfundingcampagne. Leen geld en ontvang het binnen 5 jaar terug met mooie kortingen, of koop alvast een tegoedbon voor de nieuwe simulator.