NieuwsProfessionalSchiphol AirportVeiligheidVliegvelden

Website voor klachten over Schiphol weer in de lucht

De website van het Bewoners Aanspreekpunt Schiphol wordt aan het eind van de middag weer gelanceerd. Eind oktober werd de website offline gehaald na een beveiligingslek. De nieuwe site heeft extra functionaliteiten.

Beveiligingslek

Op 25 oktober meldde Schiphol dat er een beveiligingslek was op de website waar klachten over geluidshinder ingediend kunnen worden. Daarop werd de mogelijkheid om geluidsoverlast te melden, uitgeschakeld.

Nieuwe functionaliteiten

Donderdagmiddag wordt een nieuwe website online gebracht. Deze site heeft meer functionaliteiten dan de oude site had. Zo kunnen omwonenden van de luchthaven hun postcode invoeren, waarna ze relevante informatie krijgen over hun eigen omgeving.

Ook is er meer informatie te vinden over het baangebruik van de luchthaven en is de site beter doorzoekbaar.

Nog geen klachtensysteem

Via een online invulformulier kunnen vragen of klachten ingediend worden. Het registratiesysteem om geluidsoverlast te melden, komt nog niet online. Volgens het Bewoners Aanspreekpunt Schiphol is het systeem nog niet gereed.

Word vriend van Up in the Sky!

Ook Up in the Sky heeft het moeilijk door de economische impact van het Coronavirus. Ben je fan van Up? Dan kan je ons helpen. Met een kleine bijdrage van 5 euro zijn wij al enorm blij!

Geef je wat meer, dan krijg je er extra’s voor terug. Als je 24 euro doneert, dan schotelen wij je geen advertenties meer voor. Als je een nog grotere vriend wordt, dan sturen we je ook nog eens een code waarmee je gratis ons fotoboek Schiphol.jpg kan bestellen.

Tags

Redactie

Frequent flyer, luchtvaartprofessional en liefhebber; alles wat je weten wil, je vindt het op Up in the Sky - het luchtvaartnieuws & meer

Gerelateerde artikelen

Back to top button
Close
Close