Corendon is één van de officiële partners van het Eurovisie Songfestival 2020. Ook Corendon Dutch Airlines maakt deel uit van het partnerschap en heeft bekend gemaakt binnenkort één van de toestellen om te dopen tot Eurovisie Songfestival-vliegtuig.
Uniek
“We zijn er trots op dat Corendon een bijdrage mag leveren om miljoenen mensen door middel van muziek met elkaar te verbinden”, vertelt Dick Gussen, marketing- en brandmanager bij Corendon. “Deze unieke kans om nationaal partner van het Eurovisie Songfestival te zijn, hebben we dan ook met beide handen aangegrepen.”
Thema
Het thema van het songfestival is dit jaar ‘open up’. Volgens de touroperator past dat goed bij Corendon “omdat wij onze klanten door middel van reizen, andere landen en daarmee ook andere culturen laten ontdekken. Daarnaast past deze samenwerking ook goed bij ons vanwege de diversiteit binnen onze eigen organisatie. Een doel dat het Songfestival ook nastreeft”, aldus Gussen.
Vliegtuig
Ook Corendon Dutch Airlines werkt mee aan het partnerschap. “Om dit te bekrachtigen zullen wij binnenkort één van onze toestellen omdopen tot een heus Eurovisie Songfestival-vliegtuig”, zegt Gussen. Het ontwerp van het vliegtuig moet nog bekend worden gemaakt.
De Queen of the Skies is terug!
Dertig jaar lang vloog de PH-BFG in het KLM-blauw de wereld over. In 2019 ging ze met pensioen, maar nu is ze terug..
Een uniek stukje luchtvaartgeschiedenis. Bestel nu in de webshop van Up in the Sky - gratis verzonden!