Eurowings vraagt reizigers om ideeën voor de luchtvaart na de coronacrisis via de competitie ‘Ideas get Wings’. Winnende voorstellen krijgen een prijs en worden geïmplementeerd bij de maatschappij.
Haalbaarheid
Reizigers kunnen tot 13 mei online hun ideeën indienen. Alle ingezonden stukken worden beoordeeld door Eurowings en dochter Eurowings Digital om te kijken of deze haalbaar zijn. “De huidige fase is erg uitdagend, maar we willen de huidige situatie aangrijpen om Eurowings nog klantvriendelijker te maken na de coronacrisis”, zegt Jens Bischof, CEO van de maatschappij.
Ideeën
De maatschappij is voornamelijk op zoek naar manieren die klanten kunnen helpen om zich aan de social distancing-maatregelen te houden en naar ideeën om het reizen soepel en rustig te laten verlopen voor klanten. Ook moet het idee makkelijk te implementeren zijn. Om in aanmerking te komen voor de prijzen zijn er vijf zaken waar ook over nagedacht moet worden: de kosten, de moeilijkheidsgraad van de implementatie, het business model van Eurowings, het voordeel voor de klant en de dataprotectie protocollen.
De nieuwe Bose A30-pilotenheadset: beter dan ooit?
Bestel nu in de webshop van Bose Aviation!

