fbpx
Naast het nieuwsUp in the SkyWerken bij Up

UPdate: Stagiair gezocht, de app & snellere website!

Up in the Sky zoekt een stagiair ter versterking van de redactie die de dagelijkse nieuwsstroom verzorgt. We bieden je een uitdagende stage waar je veel kan leren. Lees in deze PDF meer informatie en solliciteer!

Nieuwe server: veel snellere website

Omdat onze oude server de bezoekersaantallen niet meer aankon, zijn we onlangs verhuisd naar een nieuwe server, een zogenaamde Virtual Private Server. Dit heeft geresulteerd in een veel kortere laadtijd van de website.

Bijgevoegd een opname van Google Analytics die de gemiddelde laadtijd weergeeft, waarbij te zien is dat de website sinds het weekend van 12 en 13 september veel sneller laadt.

De app: een ondergeschoven kindje

Een aantal veranderingen in de website en het veranderen van de webhosting hebben ervoor gezorgd dat de app, die al sinds 2017 niet meer geüpdatete is, helaas soms artikelen niet weergeeft en/of andere foutmeldingen genereert. Een nieuwe, sterk verbeterde app staat zeker op onze to-do list, maar momenteel komen we nog tijd en geld tekort om het te verwezenlijken. Overigens werkt onze mobiele website wel goed.

Content: meer achtergrondartikelen

Uit de recente enquête kwam één wens duidelijk naar voren: lezers willen meer diepgang en langere artikelen. Die wens zijn we sindsdien, artikel per artikel, in de praktijk aan het brengen. Enkele voorbeelden van recente achtergrondartikelen zijn:

Waarom vloog de KLM met Ilyushin Il-62’s?
Waarom had de BAe 146 ‘jumbolino’ vier motoren?
U.S. Air Force ontwikkelt in korte tijd opvolger F-35 | Analyse
CEO Exxaero ziet privéjet-markt veranderen | Interview
Waarom niet alle vluchten op Flightradar24 te zien zijn (deel 1)

Feedback/tips/waardering is van harte welkom. Stuur daarvoor een mailtje naar [email protected].

Bestel een Aviationtag van de PH-BFF, een voormalige KLM B747!

Ondersteun Up in the Sky in haar missie om meer unieke content te maken en haal dit stukje Nederlandse luchtvaartgeschiedenis in huis. Na 27 jaar over de hele wereld te hebben gezworven ging de PH-BFF in 2017 met pensioen. Het machtige toestel werd uiteindelijk in 2018 gerecycled op voormalige Vliegbasis Twente.

Redactie

Frequent flyer, luchtvaartprofessional en liefhebber; alles wat je weten wil, je vindt het op Up in the Sky - het luchtvaartnieuws & meer

Gerelateerde artikelen

Back to top button